luni, 27 februarie 2017
Cum ma organizez eu cu administrarea unor chestiuni ce tin de casa
Buna tuturor!
Nu stiu cum faceti voi sa nu uitati ca trebuie sa raportati indexul pentru gaz, sau cand expira asigurarea la masina, sau cand trebuie sa faceti revizia la centrala, ca eu uit mai tot timpul...
Ca sa ma organizez putin mai bine, mi-am facut un dosar, insa acesta nu se consulta singur..asa incat, ma gandesc la o varianta de tabel pe care sa il introduc in Bullet Journal-ul meu si in felul asta sa pot sa am acces la informatii intr-un timp mai scurt decat as cauta in dosar.
Pentru inceput, mi-am facut in tabel pentru gaz si curent(pe cel pentru apometre il aveam deja, tot facut de mine ca la noi e asociatie privata si nu primesti tabel gratuit) in care mi-am notat cand vine operatorul sa citeasca si cand trebuie sa citesc eu....voi atasa niste poze..cu..
Multumesc pentru vizita!
Cu drag, spre folos!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu